Muzeum Sztuki w Łodzi ogłasza nabór na stanowisko: pracownik ds. administracyjnych
Informacje ogólne
Nazwa firmy/ instytucji: Muzeum Sztuki w Łodzi
Miasto wykonywania pracy: Łódź
Miejsce pracy: Muzeum Sztuki w Łodzi / Dział Administracyjno-Gospodarczy
Forma zatrudnienia: umowa o pracę
Wynagrodzenie zasadnicze brutto: 4200-4600 PLN (kwota wynagrodzenia zasadniczego ustalana; indywidualnie po przeanalizowaniu osiągnięć zawodowych kandydata/kandydatki;
wynagrodzenie miesięczne brutto będzie ponadto zawierać dodatki płacowe przewidziane przepisami wewnętrznymi instytucji;
Termin składania aplikacji: do odwołania
Planowany termin zatrudnienia w instytucji niezwłocznie
Wymagania obowiązkowe:
1. Wykształcenie wyższe prawnicze lub administracyjne
2. Znajomość ustawy o zamówieniach publicznych
3. Umiejętność sprawnego pisania i redagowania tekstów w języku polskim i angielskim
4. Umiejętność stosowania i interpretowania aktów normatywnych oraz obowiązujących przepisów regulujących procedury postępowania przy realizacji zadań na zajmowanym stanowisku
5. Obsługa komputera (MS Office, Internet)
6. Wysokie umiejętności prezentacyjne i negocjacyjne
7. Łatwość w nawiązywaniu kontaktów
8. Bardzo dobra organizacja pracy oraz samodzielność
9. Wysoki poziom kultury osobistej
10. Umiejętność pracy w zespole
11. Etyka zawodowa i profesjonalizm w podejmowanych działaniach
Oferujemy:
1. Forma zatrudnienia: pełen etat, umowa o pracę na okres próbny, w perspektywie umowa na czas określony lub nieokreślony;
2. Możliwość pracy w ramach elastycznych godzin pracy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa pracy (system czasu równoważnego);
Obowiązki:
1) Przygotowywanie umów cywilno-prawnych dla osób fizycznych i prawnych zlecanych przez działy merytoryczne i administracyjne MS, w szczególności: sporządzanie treści umów w porozumieniu z radcą prawnym oraz inicjatorami zawarcia danej umowy, zbieranie koniecznych podpisów na umowach, kompletowanie załączników do umów oraz realizacja innych procedur związanych z przygotowaniem umów, monitoring umów, prowadzenie rejestrów umów;
2) Przygotowywanie harmonogramów oraz harmonogramów zmian pracy dla pracowników działu AG w uzgodnieniu z przełożonym, zbieranie i przekazywanie wniosków urlopowych, czuwanie nad prawidłowością list obecności pracowników działu oraz prawidłowością i zgodnością kart kierowców;
3) Prowadzenia gospodarki kluczami, referentkami i systemem dostępu w ms i ms2. w tym:
- Stała kontrola tablic z kluczami (podstawowymi i zapasowymi) - co najmniej raz w miesiącu lecz nie później niż do 15 danego miesiąca,
- Nadzór nad referentkami - do 15 danego miesiąca sprawdzenie zgodności stanu referentek na stanie Działu AG oraz wylegitymowanie pracowników którym powierzono referentki,
- Zastąpienia kluczy utraconych, uszkodzonych lub zniszczonych – ustalenie przyczyny,
- Informowanie o wszelkich zdarzeniach dotyczących kluczy, referentek, kart dostępu niezwłocznie Kierownika AG,
- Prowadzenie listy uprawnionych pracowników do pobrań kluczy– na bieżąco.
- Prowadzenie rejestru referentek.
1. Sporządzanie zleconych sprawozdań;
2. Prowadzenie gospodarki materiałowej oraz sporządzanie comiesięcznych zużyć magazynowych;
3. Przyjmowanie zgłoszeń dot. usterek, awarii i czuwanie nad ich usuwaniem;
4. Prowadzenie spraw związanych z zakupami oraz z naprawą sprzętu biurowego i technicznego;
5. Dokonywanie rozpoznania rynku i zbieranie ofert, zaopatrzenie muzeum w niezbędne środki, maszyny i urządzenia;
6. Prowadzenie ksiąg inwentarzowych środków trwałych i przedmiotów nietrwałych wraz z oznakowaniem ich;
7. Prowadzenie gospodarki mieniem zależnym;
8. Prowadzenie gospodarki odpadami;
9. Prowadzenie gospodarki telefonami komórkowymi;
10. Prowadzenie kartotek odzieży i ochron osobistych pracowników;
11. Obsługa postępowań przy zamówieniach publicznych w szczególności grupowanie zamówień w rejestrze wniosków i faktur, czuwanie nad nieprzekroczeniem progów.
12. Opisywanie faktur pod względem zamówień publicznych;
13. Zastępowanie pracowników działu podczas ich nieobecności;
14. Ścisłe przestrzeganie zapisów systemu zarządzania procesowego oraz przepisów z zakresu kontroli zarządczej;
Sposób aplikacji:
1. Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny (kandydat/kandydatka jest zobowiązany do sporządzenia dokumentu w języku polskim);
b) życiorys / portfolio (kandydat/kandydatka jest zobowiązany do sporządzenia dokumentu w języku polskim);
3. Aplikacje prosimy przesyłać na: kadry@msl.org.pl
Procedura naboru:
- Procedura naboru odbywa się w dwóch etapach:
I Etap - polega na sprawdzeniu i ocenie wymagań formalnych (obowiązkowych) oraz dodatkowych na podstawie nadesłanych aplikacji. Na rozmowę kwalifikacyjną zostaną zaproszeni tylko wybrani kandydaci w ramach I etapu rekrutacji.
II Etap - ocena merytoryczna nadesłanych aplikacji oraz rozmowy kwalifikacyjna z wybranymi kandydatami.
- Aplikacje, które wpłyną po upływie wskazanego terminu lub niekompletne, nie będą rozpatrywane i zostaną zniszczone.
- Organizator procesu rekrutacji zastrzega sobie prawo odwołania lub przedłużenia procedury naboru w każdym terminie.
- Organizator procesu rekrutacji zastrzega sobie prawo kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.
- Organizator procesu rekrutacji zastrzega sobie prawo nie informowania o wynikach naboru po odwołaniu lub zakończeniu procedury naboru.
- Organizator procesu rekrutacji zastrzega sobie prawo nie wybrania żadnego z kandydatów.
- Osoby, których oferty zostaną pozytywnie rozpatrzone, będą powiadomione o terminie rozmowy rekrutacyjnej.
- Osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie, nie będą o tym informowane, a oferty zostaną zniszczone po zakończeniu procedury rekrutacji.
- Aplikacje złożone w innej formie niż elektroniczna nie będą uwzględniane i zostaną zniszczone.
Klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy w Muzeum Sztuki w Łodzi
- Administrator
Administratorem Państwa danych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Muzeum Sztuki w Łodzi z siedzibą w Łodzi, ul. Wieckowskiego 36, 90-734 Łódź, jako pracodawca, za którego czynności z zakresu prawa pracy dokonuje Dyrektor Muzeum.
- Inspektor ochrony danych
W sprawach dotyczących ochrony danych osobowych mogą się Państwo kontaktować z wyznaczonym przez Dyrektora Muzeum inspektorem ochrony danych osobowych pod adresem:
- Muzeum Sztuki w Łodzi z siedzibą w Łodzi, ul. Wieckowskiego 36, 90-734 Łódź
- e-mail: iodo@msl.org.pl
- Cel i podstawy przetwarzania
Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie tych danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
- Odbiorcy danych osobowych
Państwa dane osobowe mogą być przekazane wyłącznie podmiotom, które uprawnione są do ich otrzymania przepisami prawa. Ponadto mogą być one ujawnione podmiotom, z którymi Muzeum Sztuki w Łodzi zawarło umowę na świadczenie usług serwisowych dla systemów informatycznych wykorzystywanych przy ich przetwarzaniu.
- Okres przechowywania danych
Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji. Po zakończonym procesie rekrutacji, Państwa dane osobowe zostaną zniszczone.
- Prawa osób, których dane dotyczą
Mają Państwo prawo do:
- dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- usunięcia danych osobowych;
- wniesienia skargi do Prezesa UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa).
- Informacja o wymogu podania danych
Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.
- Podstawa prawna przetwarzania danych osobowych w ramach procesu rekrutacji
Art. 221 ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz Rozporządzenie Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 grudnia 2018 r. w sprawie dokumentacji pracowniczej
Art. 221 § 1 pkt. 4 – 6 Kp w zw z. z art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (dalej: RODO). W przypadku danych określonych w art. 221 § 1 pkt. 1 – 3 Kp podstawą jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
Art. 6 ust. 1 lit a RODO, a w przypadku danych osobowych szczególnych kategorii art. 9 ust.2 lit. a RODO;
Art. 6 ust. 1 lit a RODO.