Muzeum Sztuki w Łodzi ogłasza nabór na stanowisko: pracownik ds. administracyjnych i zamówień publicznych
Informacje ogólne
Nazwa firmy/ instytucji: Muzeum Sztuki w Łodzi
Miasto wykonywania pracy: Łódź
Miejsce pracy: Muzeum Sztuki w Łodzi / Dział Administracyjno-Gospodarczy
Forma zatrudnienia: umowa o pracę
Wynagrodzenie zasadnicze brutto: 3 800 - 4 100 PLN (kwota wynagrodzenia zasadniczego ustalana; indywidualnie po przeanalizowaniu osiągnięć zawodowych kandydata/kandydatki;
wynagrodzenie miesięczne brutto będzie ponadto zawierać dodatki płacowe przewidziane przepisami wewnętrznymi instytucji;
Termin składania aplikacji: do odwołania
Planowany termin zatrudnienia w instytucji: II półrocze 2022
Wymagania obowiązkowe:
1. Minimum dwu letnie doświadczenia zawodowe związane z samodzielnym prowadzeniem postępowań o udzielenie zamówień publicznych;
2. Znajomość przepisów ustawy PZP i przepisów wykonawczych;
3. Biegła znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office;
4. Doświadczenie w korzystaniu z platform typu mini Portalu UZP, platformy e-zamówienia UZP oraz platform komercyjnych;
5. Etyka zawodowa i profesjonalizm w podejmowanych działaniach;
6. Obowiązkowość, rzetelność i terminowość;
7. Lojalność i odpowiedzialność;
8. Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność;
9. Umiejętność pracy i szybkiego podejmowania decyzji w warunkach stresowych.
Oferujemy:
1. Forma zatrudnienia: pełen etat, umowa o pracę na okres próbny, w perspektywie umowa na czas określony lub nieokreślony;
2. Możliwość pracy w ramach elastycznych godzin pracy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa pracy (system czasu równoważnego);
Obowiązki:
1) prowadzenie procedur postępowań o udziale zamówień publicznych zgodnie z przepisami prawa powszechnie obowiązującego i przepisami wewnętrznymi;
2) monitorowanie stanu prawnego przepisów z zakresu zamówień publicznych, finansów publicznych oraz wymogów wewnętrznych;
3) współpraca przy tworzeniu i aktualizacji wewnętrznych procedur Muzeum zgodnych z ustawą PZP;
4) tworzenie i prowadzenie dokumentacji postępowań wymaganych dla danego typu, ich publikacja, nadzorowanie prawidłowego obiegu dokumentacji przetargowej, prawidłowe archiwizowanie i przechowywanie dokumentacji z przeprowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego;
5) obsługa i uczestnictwo w pracach komisji przetargowych;
6) ocena merytoryczna projektów umów i aneksów w zakresie zamówień publicznych;
7) weryfikowanie wniosków komórek organizacyjnych o przeprowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego;
8) prowadzenie niezbędnych rejestrów z zakresu zamówień publicznych;
9) przygotowywanie projektów stanowisk w postępowaniach odwoławczych przed Krajową Izbą Odwoławczą;
10) przygotowywanie dokumentacji oraz opracowywanie projektów wyjaśnień na potrzeby postępowania kontrolnego i audytowego z zakresu postępowań z zamówieniach publicznych;
11) udzielanie wyjaśnień pracownikom i jednostkom wewnętrznym w zakresie stosowania przepisów ustawy PZP oraz procedur wewnętrznych prowadzenia postępowań w zakresie zamówień publicznych;
12) sporządzanie planu zamówień publicznych na podstawie zgłoszonych potrzeb komórek organizacyjnych, stanu realizacji zawartych umów i bieżących informacji dotyczących realizacji zamówień publicznych, sporządzanie sprawozdań z zakresu zamówień publicznych,
13) przygotowywanie umów cywilnoprawnych dla osób fizycznych i prawnych zlecanych przez działy merytoryczne i administracyjne MS, w szczególności: sporządzanie treści umów w porozumieniu z radcą prawnym oraz inicjatorami zawarcia danej umowy, zbieranie koniecznych podpisów na umowach, kompletowanie załączników oraz realizacja innych procedur związanych z przygotowaniem umów, monitoring umów, prowadzenie rejestru umów;
14) sporządzanie zleconych sprawozdań;
15) prowadzenie zgłoszeń dot. usterek, awarii i czuwanie nad ich usuwaniem;
16) zastępowanie pracowników działu podczas ich nieobecności;
17) przestrzeganie przepisów Kodeksu Pracy, BHP i przepisów ppoż. oraz innych przepisów w zakresie wykonywanych zadań;
18) wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonego.
Sposób aplikacji:
1. Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny (kandydat/kandydatka jest zobowiązany do sporządzenia dokumentu w języku polskim);
b) życiorys / portfolio (kandydat/kandydatka jest zobowiązany do sporządzenia dokumentu w języku polskim);
3. Aplikacje prosimy przesyłać na: kadry@msl.org.pl
Procedura naboru:
Procedura naboru odbywa się w dwóch etapach:
I Etap - polega na sprawdzeniu i ocenie wymagań formalnych (obowiązkowych) oraz dodatkowych na podstawie nadesłanych aplikacji. Na rozmowę kwalifikacyjną zostaną zaproszeni tylko wybrani kandydaci w ramach I etapu rekrutacji.
II Etap - ocena merytoryczna nadesłanych aplikacji oraz rozmowy kwalifikacyjna z wybranymi kandydatami.
Aplikacje, które wpłyną po upływie wskazanego terminu lub niekompletne, nie będą rozpatrywane i zostaną zniszczone.
Organizator procesu rekrutacji zastrzega sobie prawo odwołania lub przedłużenia procedury naboru w każdym terminie.
Organizator procesu rekrutacji zastrzega sobie prawo kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.
Organizator procesu rekrutacji zastrzega sobie prawo nie informowania o wynikach naboru po odwołaniu lub zakończeniu procedury naboru.
Organizator procesu rekrutacji zastrzega sobie prawo nie wybrania żadnego z kandydatów.
Osoby, których oferty zostaną pozytywnie rozpatrzone, będą powiadomione o terminie rozmowy rekrutacyjnej.
Osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie, nie będą o tym informowane, a oferty zostaną zniszczone po zakończeniu procedury rekrutacji.
Aplikacje złożone w innej formie niż elektroniczna nie będą uwzględniane i zostaną zniszczone.
Klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy w Muzeum Sztuki w Łodzi
1. Administrator
Administratorem Państwa danych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Muzeum Sztuki w Łodzi z siedzibą w Łodzi, ul. Wieckowskiego 36, 90-734 Łódź, jako pracodawca, za którego czynności z zakresu prawa pracy dokonuje Dyrektor Muzeum.
2. Inspektor ochrony danych
W sprawach dotyczących ochrony danych osobowych mogą się Państwo kontaktować z wyznaczonym przez Dyrektora Muzeum inspektorem ochrony danych osobowych pod adresem:
- Muzeum Sztuki w Łodzi z siedzibą w Łodzi, ul. Wieckowskiego 36, 90-734 Łódź
- e-mail: iodo@msl.org.pl
3. Cel i podstawy przetwarzania
Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie tych danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
4. Odbiorcy danych osobowych
Państwa dane osobowe mogą być przekazane wyłącznie podmiotom, które uprawnione są do ich otrzymania przepisami prawa. Ponadto mogą być one ujawnione podmiotom, z którymi Muzeum Sztuki w Łodzi zawarło umowę na świadczenie usług serwisowych dla systemów informatycznych wykorzystywanych przy ich przetwarzaniu.
5. Okres przechowywania danych
Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji. Po zakończonym procesie rekrutacji, Państwa dane osobowe zostaną zniszczone.
6. Prawa osób, których dane dotyczą
Mają Państwo prawo do:
dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
usunięcia danych osobowych;
wniesienia skargi do Prezesa UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa).
7. Informacja o wymogu podania danych
Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.
8. Podstawa prawna przetwarzania danych osobowych w ramach procesu rekrutacji
Art. 221 ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz Rozporządzenie Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 grudnia 2018 r. w sprawie dokumentacji pracowniczej
Art. 221 § 1 pkt. 4 – 6 Kp w zw z. z art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (dalej: RODO). W przypadku danych określonych w art. 221 § 1 pkt. 1 – 3 Kp podstawą jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
Art. 6 ust. 1 lit a RODO, a w przypadku danych osobowych szczególnych kategorii art. 9 ust.2 lit. a RODO;
Art. 6 ust. 1 lit a RODO;